Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Повернення коштів здійснюється протягом 14 робочих днів.

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
збережені всі ярлики і заводське маркування;
товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному «Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну».


Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар безпосередньо до магазину:

Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення;
Принести чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою;
Принести куплений товар у наш магазин за адресою  Ірпінь, вулиця Центральна, 57.
Товар має бути товарного виду, тобто, не битий, без подряпин, а також із не пошкодженим пакуванням.

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар Новою Поштою : 
Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь відправити товар і отримати потрібну адресу;

 
Вкласти чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою; відправити куплений товар. Він має бути  товарного виду, тобто, не битий, без подряпин,  а також із не пошкодженим пакуванням.
 
Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).  

Товари неналежної якості не підлягають обміну - це товари, які мають пошкодження, подряпини, видно сліди використання, крім гарантійних випадків. 

Повернення товару по гарантійному випадку.

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
 
Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення;
Принести чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою;
Принести куплений товар у наш магазин за адресою Ірпінь, вулиця Центральна, 57.
Товар має бути товарного виду, тобто, не битий, без подряпин, а також із не пошкодженим пакуванням.

Щоб повернути товар Новою Поштою : зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь відправити товар і отримати потрібну адресу; Вкласти чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою;
відправити куплений товар.
Він має бути товарного виду, тобто, не битий, без подряпин, а також із не пошкодженим пакуванням.

Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підскажуть; 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.